Svatba je důležitý moment v životě každé ženy i muže. A proto by měla být dokonalá a hlavně podle Vaších představ. Jenomže někdy na to chybí dostatek času nebo třeba i prověřené kontakty nebo zajímavý nápad. Právě pro tyto případy je na trhu služba svatební poradkyně neboli koordinátorky. Ta se stává pří přípravě svatebního dne, ale i během onoho svátečního dne pro Vás pravou rukou a získáte díky ní nejen skvělé rady, tipy, ale také triky a v neposlední řadě člověka, který Vám dokáže vše zařídit. Důležitá je včasná a důkladná příprava. Plánování svatby je potřeba začít z několikaměsíčním předstihem. Tím docílíte perfektního zážitku. Cena služby záleží jak od svatebního poradce tak především od množství požadavků. Koordinátorku si lze objednat pouze na přípravy před svatbou, ale také i na celý svatební den.
Co Vám svatební poradce zařídí před svatbou?
Svatební poradce/ konzultant začíná pracovat v okamžiku kdy zná Vaší představu o svatebním dni a finančním obnosu, který chcete do tohoto dne investovat. Jako první Vám sestaví harmonogram příprav, ale také úkolů před svatbou. Poté Vám doporučí místo a scénář svatebního obřadu i hostiny a zajistí k tomu po Vašem odsouhlasení všechny formality. Díky této službě nemusíte ani shánět svatební salony, klenotnictví, květinářství a pekařství. Vše Vám poradce zařídí, doporučí a objedná. Velkou výhodou je, že jste se svatební konzultantkou neustále ve spojení jak telefonicky tak pomocí emailu a je Vám i k dispozici při osobním setkání.
Svatební den a jeho koordinace
Svatba na klíč zahrnuje svatebního poradce i během Vašeho velkého dne. Vy se tak díky tomu můžete na plno věnovat svým hostům. Ve svatební den přebírá povinnosti hostitele a vše koordinuje tak, aby svatba měla hladký průběh bez zmatků. Služba svatebního poradce/koordinátora získává na velké oblibě. Jsou to odborníci, kteří Vám chtějí nápomoci při prožití ojedinělého dne Vašeho života.